Producten

Klantinfo

Op deze pagina klantinformatie lichten wij alle onderstaande onderwerpen met betrekking tot onze organisatie en werkwijze toe. Wij hebben onze uiterste best gedaan om dit zo compleet mogelijk weer te geven.

Desondanks zou het kunnen zijn dat alle op de website geplaatste informatie geen antwoord geeft op de ene vraag. Aarzel niet en stel deze dan per email aan onze klantenservice. Iedere vraag, zullen wij binnen 24 uur beantwoorden.

Klik een van onderstaande onderwerpen aan voor uitgebreide informatie:

Hoe werkt de bestelprocedure van Multiraamdecoratie.nl?

U stelt uw product samen in 3 stappen, waarna u met een bestelling de procedure afrondt.

  1. U selecteert de raamdecoratie van uw keuze
  2. U bepaalt de kleur/dessin en u selecteert de kenmerken en eventuele opties van het product.
  3. U voert de gewenste afmetingen (breedte en hoogte) in en de prijs (incl. B.T.W) wordt getoond. U voegt het product toe aan de winkelwagen.

U winkelt verder of rondt uw bestelling af en doet het volgende:

De winkelwagen toont uw persoonlijke keuze. U controleert nogmaals de ingevoerde gegevens en kunt deze eventueel nog wijzigen of zelfs laten vervallen. Na eindcontrole drukt u op de knop “bestelling plaatsen”.

Op de pagina “online bestellen” voert u uw persoonlijke gegevens in. U heeft de mogelijkheid om een apart afleveradres op te geven. U gaat akkoord met de leveringsvoorwaarden. Indien alles in orde is, klikt u op de knop “betaling uitvoeren”, waarna u overgaat tot een online bankoverschrijving m.b.v. iDEAL.

U volgt de instructies, kiest uw bank, en bij een geslaagde transactie ontvangt u per terugkerende mail een orderbevestiging alsmede de factuur op het door u opgegeven email adres. Deze factuur is uw aankoopbewijs. Uw bestelling is dan geplaatst. Mocht u binnen 24 uur geen order bevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op via de klantenservice.

Kan ik ook, anders dan via de webwinkel, bestellen?

Multi Raamdecoratie is een specifieke webwinkel, volledig ingericht op veilig en gemakkelijk thuis winkelen. Dit betekent dat u het hele proces van kijken, beoordelen en kiezen van de producten tot en met uw bestelling alleen via de webwinkel kunt doen.

Kan ik de stoffen ergens bekijken?

Wij beschikken niet over een showroom. Wel biedt Multi Raamdecoratie de “meetservice”: een afspraak (tegen vergoeding) bij de klant om de kozijnen in te meten en de gewenste collecties aan de klant , ter plekke, te tonen. De rapportage van dit bezoek leidt tot een volledig op maat gemaakte , vrijblijvende, prijsopgave. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om stofstalen aan te vragen ter bezichtiging via onze pagina kleurstaal bestellen. Wij vragen u hiervoor een kleine vergoeding, welke u door middel van iDEAL kunt betalen. Uiterlijk drie werkdagen na ontvangst van uw betaling, ontvangt u de stalen thuis.

Ik kan een bepaald product niet vinden, wat nu?

Alleen de producten die in de webwinkel worden getoond zijn verkrijgbaar. De collectie van de webwinkel is modegevoelig, waardoor de collectie van tijd tot tijd verandert en/of wordt uitgebreid. Het kan dus zijn dat het door u gezochte artikel binnenkort wel verkrijgbaar is.

Zijn de getoonde prijzen in- of exclusief B.T.W.?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Op de factuur wordt de BTW apart vermeld.

Wat zijn de betalingscondities?

Nadat u uw bestelling heeft gecontroleerd en afgerond, wordt u verzocht via iDEAL uw betaling uit te voeren. Een geslaagde transactie geldt dan als definitieve orderbevestiging. Doordat uw betaling direct bij ons binnenkomt, kan Multi Raamdecoratiel gelijk overgaan tot het produceren van uw bestelling, en kunnen wij u een snelle levertijd bieden.

Hoe kan ik betalen?

Bij Multi Raamdecoratie maken wij gebruik van betaling via een online bankoverschrijving via iDEAL: veilig, makkelijk en vertrouwd. iDEAL is aangesloten op alle vertrouwde systemen van internet bankieren en is de standaard voor binnenlandse betalingen via internet.

Hoe weet ik of mijn betaling geaccepteerd is?

U ontvangt een bevestiging van de betaling via iDEAL. Direct nadat Multi Raamdecoratie uw betaling heeft ontvangen, ontvangt u een email met orderbevestiging en factuur.

Ik kan niet via Internet betalen.

Bij Multi Raamdecoratie hebben wij gekozen voor betaling via iDEAL vanwege de gewaarborgde veiligheid voor zowel klant als leverancier. Afspraken zijn gemaakt met de ABNAMRO Bank, Fortis Bank, Friesland Bank, ING Bank, Rabo Bank en SNS Bank.
Maakt u geen gebruik van bovengemelde banken, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice waarna wij samen met u tot oplossing zullen komen.

Hoe weet ik of de betaling veilig verloopt?

Multi Raamdecoratie zorgt voor een veilige online winkel omgeving.
Zodra u overgaat tot de betaling, zal de website overgaan van http:// naar https://, waarbij de S staat voor safety secure verbinding. Deze verbinding is ook te herkennen aan de navigatiebalk met blauw hangslot.

Wat is de levertijd?

De levertijd van Multi Raamdecoratie is 5 dagen vanaf het moment dat de betaling door ons systeem is verwerkt. Voor vouwgordijnen geldt een langere levertijd van ca. 2-3 weken. Kijk voor meer informatie bij levering.
Multi Raamdecoratie zal zijn uiterste best doen om binnen de aangegeven termijn te leveren. Echter, omdat al onze producten op maat worden gemaakt, en er een grote verscheidenheid aan onderdelen gebruikt worden, kan de afgesproken levertijd soms iets afwijken. Mocht dit het geval zijn, dan zullen we per email hiervan op de hoogte stellen.

Afleveradres

Uw bestelling wordt afgeleverd op het opgegeven huis/factuuradres. U heeft, tijdens uw bestelling, de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres (bijvoorbeeld kantooradres) op te geven

De aflevering

Multi Raamdecoratie laat uw raamdecoratie bij u thuisbezorgen door de koeriersdienst van Transmission pakketservice. Zodra uw bestelling voor aflevering staat gepland, ontvangt u per email een afleveringsbericht op welke dag u uw bestelling kunt verwachten. Indien u verschillende producten heeft besteld, waarbij verschillen ontstaan in levertijd, wat wij uiteraard proberen te voorkomen, dan kan er na overleg met u in gedeeltes geleverd worden.

Als u tijdens de levering niet thuis bent?

Bent u onverwachts niet thuis op de afgesproken afleverdag?
In dat geval laat de chauffeur van Transmission een kaartje achter en wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Indien de tweede poging onverhoopt weer mis mocht gaan volgt een derde poging. Na de derde poging kunt u zelf een nummer bellen om een nieuwe afspraak te maken voor de aflevering.

Wat moet ik doen als de levering verkeerd is bezorgd of een deel van de bestelling ontbreekt?

Ondanks alle zorg die Multi Rraamdecoratie aan uw bestelling besteedt, kan het bovenstaande voorkomen. Neemt u dan direct contact op met ons door middel van een email aan klantenservice. Omschrijf duidelijk uw klacht.
Multi Raamdecoratie neemt binnen 24 uur contact met u op om het probleem te verhelpen.

Kan ik de status van de aflevering bij de koeriersdienst nagaan?

Door middel van het track en tracé nummer van de koeriersdienst Transmission kunt u de status van uw bestelling nagaan. Op uw afleveringsbevestiging staat een code aan de hand waarvan u het transport van uw pakket op de site van Transmission kunt volgen.

Wat zijn verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en afleveren van de bestelling vraagt Multi Raamdecoratie een vergoeding voor aflevering van de bestelling aan huis. Als bepaalde artikelen niet direct in één keer leverbaar zijn, ontvangt u de artikelen alsnog zodra ze weer beschikbaar zijn. Natuurlijk betaalt u altijd maar één keer verzendkosten!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De kosten bedragen € 19,50 voor alle zendingen binnen Nederland.
De kosten bedragen € 25,00 voor zendingen naar België

Hoe worden de producten verpakt voor verzending?

De producten van Multi Raamdecoratie worden gewikkeld in plastic en verzonden in een stevige kartonnen koker. Bestellingen boven de 2 meter worden versterkt met een houten lat zodat doorbuigen tijdens vervoer niet meer mogelijk is.

Meetinstructies

Door, met uw muis, op deze knop meetinstructies te klikken kunt u een PDF document met de meetinstructies downloaden.

Blijvende maat
Bij een blijvende maat wordt geen speling afgetrokken. Multi Raamdecoratie levert exact de maat (blijvende maat) die besteld is. Zorg zelf voor de reductie bij plaatsing ‘in de dag’ (volgens de meetinstructies), zodat het product vrij hangt in het kozijn!

Montagehandleidingen

De montagehandleidingen worden separaat per e-mail, per bestelling, aan de afnemer verstuurd. Tevens kan een PDF document van deze website worden gedownload.
Klik met de muis een van onderstaande keuzemogelijkheden aan en print deze uit.

  1. Montagehandleiding aluminium jaloezieën
  2. Montagehandleiding rolgordijnen

Montagetip

Vergewis u van de ondergrond, het materiaal waaraan u uw raamdecoratie bevestigt. Zorg, op basis van deze kennis, voor de juiste bevestigingsschroeven. Deze worden niet meegeleverd.

Bij openslaande deuren en/of ramen dient u rekening te houden met de pakkethoogte van uw raamdecoratie in opgetrokken toestand. Controleer tevens of er geen uitstekende voorwerpen zoals bijv. deurkruk of raamsluiting in de weg zitten.

Retourneren

Multi Raamdecoratie besteedt de grootst mogelijke zorg aan haar producten. Als een product desondanks niet juist functioneert, om wat voor reden dan ook, dan kunt u via Klantenservice ons een mail toezenden. Hierin omschrijft u het probleem, eventueel voorzien van een foto. Wij nemen binnen 48 uur contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.
Wanneer een product retour wordt gehaald voor reparatie verzoeken wij u het product goed te verpakken en te voorzien van onze adresgegevens:

Multi Raamdecoratie
Molenstraat 15
2513 BH Den Haag

Bovendien dient het product:

  • in de originele en onbeschadigde verpakking te zitten
  • in originele staat te zijn
  • niet gebruikt te zijn geweest
  • schoon te zijn
  • niet ingebouwd of gemonteerd te zijn geweest

Alle eventueel bijbehorende montagematerialen dienen volledig in de originele verpakking aanwezig te zijn, dit geldt ook voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
Retouraanvragen worden tot uiterlijk 14 dagen na levering in behandeling genomen!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uw bestellingen worden door Multi Raamdecoratie op maat gemaakt. Dit betekent dat u uw bestelling niet kunt annuleren. Zoals al gesteld onder herroepingsrecht consument neemt Multi Raamdecoratie nimmer een maatwerkproduct retour.
Een uitzondering hierop is alleen mogelijk als een product gebrekkig of incompleet is, en als dit gebrek aantoonbaar aan een nalatigheid of fout van Multi Raamdecoratie te wijten is. Is dit het geval, dan zal Multi Raamdecoratie zich inspannen om het gebrek te verhelpen dan wel een nieuw product te leveren.

Verkeerde afmeting besteld. Kan ik dit terugsturen?

Afhankelijk van het probleem is het in de meeste gevallen (smaller en korter maken) mogelijk om het bestelde product te laten vermaken. De kosten van verzending en vermaken zijn uiteraard voor uw eigen rekening. Hiervoor neemt u contact op met multi Raamdecoratie via de klantenservice. Vooraf krijgt u van Multi Raamdecoratie een prijsopgave opgestuurd.
Geleverde producten breder en/of hoger maken is helaas niet mogelijk.

Wat zijn de garantie bepalingen voor Multiraamdecoratie.nl producten?

Multi Raamdecoratie garandeert dat de te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld, en vrij zijn van welke gebreken ook.
Multi Raamdecoratie geeft een garantie van 2 jaar op gebreken die te wijten zijn aan ondeugdelijkheid van verwerkte materialen en/of fabricagefouten.

Wat is mijn garantiebewijs?

Uw factuur geldt als bewijs met betrekking tot de garantie. Indien de te leveren zaken niet voldoen aan deze garanties, zal Multi Raamdecoratie de producten binnen redelijke termijn na ontvangst daarvan naar keuze van Multi Raamdecoratie vervangen, of zorg dragen voor herstel.

Algemene voorwaarden Multi Raamdecoratie

Bij uw bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings-, garantie- en betalingsvoorwaarden van Multi Raamdecoratie akkoord gaat. Multi Raamdecoratie behoudt zich het recht voor de leverings-, garantie- en betalingsvoorwaarden te wijzigen. Voor een afgesloten koopovereenkomst gelden uiteraard de voorwaarden zoals deze waren op de dag van de op de factuur vermelde datum.

Herroepingsrecht consument

Voor bestellingen van standaardproducten via een website geldt een bedenktijd van 14 dagen. Met betrekking tot bestelde producten via een website die op maat zijn gemaakt, geldt geen bedenktijd van 14 dagen waar binnen de overeenkomst kosteloos ontbonden kan worden.
Artikel 7:46d lid 4 sub a.1.BW spreekt van: “Goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben; voor goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, of die snel kunnen bederven of verouderen”.
Voor de producten van Multi Raamdecoratie geldt dus geen herroepingsrecht.

Speciale aanbiedingen

Naast de toch al aantrekkelijke en concurrerende prijzen van Multi Raamdecoratie, hebben wij regelmatig speciale aanbiedingen met extra voordeel boven op de lage prijzen. De voorwaarden die op deze acties van toepassing zijn, of waaraan u als klant moet voldoen, vindt u steeds op onze webwinkel aangegeven. Lees de voorwaarden dus altijd goed door, dit om teleurstelling te voorkomen.

Suggesties?

Heeft u suggesties of opmerkingen waardoor wij u nog beter van dienst kunnen zijn? Wij waarderen uw inbreng enorm. U kunt deze mailen naar de klantenservice.

Ik wil een foutje melden op jullie website, hoe doe ik dit?

Ook nu vinden wij het fijn dat u meedenkt! Stuur een mail aan klantenservice en wij gaan aan de slag.